Informace o povinném subjektu zveřejňované podle vyhlášky č. 442/2006, která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
- Název: Obec Chlum
- Důvod a způsob založení: Obec vznikla v souladu se zákonem o obcích (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů a svoji činnost provozuje podle podmínek a principů tohoto zákona. Obec jako právnická osoba vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývající. Obec má vlastní majetek a finanční zdroje, hospodaří s nimi samostatně za podmínek stanovených zvláštním zákonem. Obecní úřad vykonává přenesenou působnost v rozsahu stanoveném zákony a předpisy.
- Organizační struktura: Zastupitelstvo obce, Ostatní dokumenty viz rubrika Povinně uveřejňované informace
- Kontaktní spojení:
Kontaktní poštovní adresa: Obec Chlum, Chlum 43, pošta Blatná 388 01
Adresa úřadovny pro osobní návštěvu: Obec Chlum, Chlum 43, pošta Blatná 388 01
Úřední hodiny: viz
Telefonní čísla: viz
Adresa internetové stránky: https://www.chlum-blatna.cz/
Adresa e-podatelny: viz
Datová schránka: viz - Případné platby lze poukázat: viz
- IČO: 48222631
- DIČ: Obec Chlum je plátce daně z přidané hodnoty
- Dokumenty:
Seznamy hlavních dokumentů: viz rubrika Povinně uveřejňované informace
Rozpočet: viz rubrika Rozpočtová opatření - Žádosti o informace: Obec Chlum, Chlum 43, pošta Blatná 388 01
- Příjem žádostí a dalších podání: Obec Chlum, Chlum 43, pošta Blatná 388 01
- Opravné prostředky:
Opravný prostředek proti rozhodnutí ve smyslu tohoto zákona lze učinit písemně na podatelně obce nebo poštou, případně elektronicky chlum.mst@seznam.cz - Formuláře:
- Popisy postupů: návody pro řešení životních situací
1.) Odkazy na návody na řešení různých životních situací: naleznete na určitých odborech úřadu, naleznete na portálu veřejné správy ČR více ZDE
2.) Krizové situace a jejich řešení: Jak se zachovat v krizových situacích v případě živelných pohrom, ekologických nebo průmyslových havárií, nehod nebo jiného nebezpečí? Kde najít důležité kontaktní telefony a spojení? Zde jsou následující dokumenty: Hasičský záchranný sbor ČR - Předpisy:
Nejdůležitější používané předpisy: Přehled zákonů a předpisů, podle nichž obec jedná a rozhoduje, je uložen v sekretariátu starosty. Všechny předpisy jsou k nahlédnutí v úředních hodinách.
Vydané právní předpisy: viz Vyhlášky - Úhrady za poskytování informací:
Obec je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy. - Usnesení nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací:
Nadřízený orgán – Krajský úřad Jihočeského kraje při rozhodování o výši úhrady rozhodne tak, že výši úhrady potvrdí, nebo sníží, nebo přikáže povinnému subjektu, aby zjednal nápravu, jde-li o úhradu za poskytnutí informace územně samosprávným celkem v samostatné působnosti. - Licenční smlouvy:
žádné - Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. Viz dokumenty:
Přezkum hospodaření za rok 2016
Dílčí přezkum za rok 2017